مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-12اقتصادي

80 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد جذب بازار کار می شوند


مدیرکل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 درصد کسانی که مهارت های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند جذب بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید نورالله هدایت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فنی و حرفه ای استان در چهار ماهه امسال 45 درصد تعهدات سال جاری خود را عملیاتی کرده، گفت: این اداره کل در جهت برقراری عدالت آموزشی اقدام به برگزاری مهارت های آموزشی در سراسر استان کرده است توسعه اموزش ها با نگاه منطقه ای و آمایش سرزمینی انجام دهیم.

  مدیرکل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همین راستا به غیر از گروه های هدف بسیاری از گرده های حهت توسعه مهارت تحت پوشش قرار گرفتند، به سند مهارت آموزی فنی و حرفه ای اشاره و عنوان کرد: سند حرفه ای یکی از برنامه های فنی و حرفه ای است که مهارت آموزی در مدل کار واقعی از استاد کار به کارآموز منتقل می شود و کسانی که به این روش آموزش می بینند 80 درصد وارد بازار کار می شوند.

وی با اشاره به انجام کلاس های مهارتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلی دانشگاهی گفت: متناسب با علاقیت دانشجویان 540 ساعت آموزش برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با هدف جذب هر چه سریع تر در بازار کار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد جذب بازار کار می شوند

80 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد جذب بازار کار می شوند