مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-06سياسي

پروژه های ملی در آبادان اجرا می شوند


ضرورت دارد تا پروژه های ملی و ماندگار عمرانی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در شهر آبادان در نظر گرفته شود.

- آبادان- عضو شورای شهر آبادان گفت: ضرورت دارد تا پروژه های ملی و ماندگار عمرانی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در شهر آبادان در نظر گرفته شود.

محمد دریس در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرداری آبادان به عنوان شهرداری پشتیبان مرز شلمچه است و نیروهای این مجموعه در حال اجرای اقدامات لازم هستند.

وی افزود: شورای شهر آبادان اهتمام جدی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های شهرداری این شهر به منظور خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی دارد.

عضو شورای شهر آبادان توضیح داد: یکی از موارد اصلی که امسال و همچنین سال های بعدی مورد اهمیت بوده، موضوع گرمای هوا است که با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین شهردار آبادان مقرر شده مَه پاش نصب شود.

دریس بیان کرد: ضرورت دارد تا پروژه های ملی و ماندگار عمرانی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در شهر آبادان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: کنگره عظیم اربعین حسینی نه تنها بُعد ملی بلکه ابعاد بین المللی دارد و باید سال به سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود که تحقق این امر نیازمند همکاری بخش های دولتی، غیر دولتی، مردمی و خیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ملی در آبادان اجرا می شوند

پروژه های ملی در آبادان اجرا می شوند