مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-23سياسي

چمران: اتوبوس کولردار کم است/ نجفی: شهروندان نظافت پیرامون حسینیه ها را رعایت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره استفاده از کولر در اتبوس ها نیز اظهارداشت: - چمران: اتوبوس کولردار کم است/ نجفی: شهروندان نظافت پیرامون حسینیه ها را رعایت کنند رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره استفاده از کولر در مترو با توجه به گرمای هوا، گفت: کولر در همه واگن های مترو روشن است و اگر واگنی کولر نداشته و یا خراب باشد نمی توانند فعالیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره استفاده از کولر در اتبوس ها نیز اظهارداشت: همه اتوبوس ها بررسی و اگر کولر آن ها خراب باشد تعمیر می شود.

وی با بیان اینکه همه اتوبوس ها کولر ندارند و اتوبوس کولردار کم است، افزود: اتوبوس هایی که با کولر خریداری شده به خصوص دو کابین ها کولر دارند و سعی می کنند مردم استفاده کنند.

وی یادآور شد: از قدیم اتوبوس ها عموما کولر نداشت به جز اتوبوس هایی که در دوره چهارم مدیریت شهری خریداری شد که کولر داشت.

چمران درباره بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از اتوبوس های پایتخت گفت: در ساعات کار امکان بازدید از اتوبوس ها وجود ندارد و اتوبوس های خریداری شده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: اتوبوس کولردار کم است/ نجفی: شهروندان نظافت پیرامون حسینیه ها را رعایت کنند

چمران: اتوبوس کولردار کم است/ نجفی: شهروندان نظافت پیرامون حسینیه ها را رعایت کنند