مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-08اقتصادي

تسهیلات اشتغال زایی بنیاد علوی در چاروسا و دیشموک افزایش می یابد


دبیر اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک از افزایش تسهیلات اشتغال زایی در بخش های چاروسا و دیشموک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، دبیر طرح های اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک به همراه کارشناسان شرکت زرفام کیش بنیاد علوی کشور از پروژه های زنبورداری بخش دیشموک بازدید کردند.

در این بازدید از پروژه های مختلف طرح های زنبورداری دیشموک بازدید شد که کارشناسان بنیاد علوی با ابراز رضایت از این طرح ها مناطق قلعه رییسی و دیشموک را مساعد برای پرورش زنبور دانستند و خواستار حمایت بیش از پیش بنیاد علوی از این طرح ها در بخش دیشموک شد.

دبیر اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک در این بازدید با بیان اینکه مناطق دیشموک و قلعه ریسی دارای پتانسیل و ظرفیت بالای جهت پرورش زنبورداری می باشد تاکید کرد: این پروژه 220 نفر زنبوردار تحت حمایت خود دارد و اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان دارد و از مهرماه 1401 شروع به فعالیت کرده و پیش بینی می شود به صورت میانگین 35 تن عسل از این پروژه تولید شود.

بینا با بیان اینکه ارائه تسهیلات اشتغال زایی کمک شایانی به اشتغال زایی برای مردم دیشموک و چاروسا داشت یادآور شد: پروژه از مهر 1401 شروع شده به مدت یک سال  50 دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی و بازدید از زنبورستان ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات اشتغال زایی بنیاد علوی در چاروسا و دیشموک افزایش می یابد

تسهیلات اشتغال زایی بنیاد علوی در چاروسا و دیشموک افزایش می یابد