مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-20فرهنگي

«سیطره» رونمایی می شود/قصه هفت سال نفوذ در قلب کومله


کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی به قلب گروهک کومُله فردا دوشنبه 30 مرداد در حوزه هنری رونمایی می شود.

- کتاب سیطره نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی به قلب گروهک کومُله فردا دوشنبه 30 مرداد در حوزه هنری رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب سیطره نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی به قلب گروهک کومُله فردا دوشنبه 30 مرداد در حوزه هنری رونمایی می شود.

سیطره جدیدترین اثر کیانوش گلزار راغب، خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول پذیرش این سازمان رشد می کند.

او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می گردد و ثمره سال ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می دهد.

این کتاب اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با نمایشگاه کتاب توسط انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار نشر شد و در مراسم رونمایی اش علاوه بر نویسنده، جمعی از مقامات سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیطره» رونمایی می شود/قصه هفت سال نفوذ در قلب کومله

«سیطره» رونمایی می شود/قصه هفت سال نفوذ در قلب کومله