مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-05اقتصادي

پیشرفت مناسب پروژه ساخت پارکینگ بنفشه در خیابان آذر قم


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم از پیشرفت مناسب پروژه ساخت پارکینگ عمومی بنفشه به همراه فضای فرهنگی در خیابان آذر قم خبر داد.

- سیدمحمدحسین دهناد در گفتگو با خبرنگار مهر ، روند پیشرفت پروژه ساخت پارکینگ بنفشه را مثبت ارزیابی کرد و آن را پروژه ای شاخص و اساسی در بافت تاریخی استان قم دانست.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم در خصوص پروژه پارکینگ طبقاتی بنفشه در خیابان آذر گفت: فضای پشت بازار بنفشه سابق و میدان کهنه، سال های زیادی به صورت گودبرداری شده رها شده و باعث ایجاد صدماتی برای ساختمان های اطراف از جمله بنای تاریخی سرای ملاحسین و مجموعه بازار کهنه شده بود؛ که برای حل این مشکل و با توجه به کمبود فضای پارک و ازدحام ترافیکی این محدوده، تصمیمی مبنی بر احداث پارکینگ در این نقطه گرفته شد.

دهناد افزود: شورای اسلامی شهر نیز با توجه به ظرفیت های فرهنگی و و بناهای تاریخی موجود در محدوده، پیشنهاد ایجاد یک فضای باز شهری برای اجرای مراسم های آیینی و همچنین استفاده روزمره شهروندان را داد که طراحی های این مجموعه در حال انجام است.

وی عنوان داشت: محدوده بافت تاریخی شهر قم، مشکلات و کمبودهای زیادی دارد که این دست پروژه ها به حل آن ها و بهبود شرایط کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت مناسب پروژه ساخت پارکینگ بنفشه در خیابان آذر قم

پیشرفت مناسب پروژه ساخت پارکینگ بنفشه در خیابان آذر قم