مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-06سياسي

ملایر را به عنوان مرکز پوشاک نمی شناسند!


نماینده مردم ملایر در مجلس تبلیغات و ایجاد فضایی برای نمایش پوشاک ملایر را گامی مهم در حوزه خوشه پوشاک ازندریان و ملایر دانست و تأکید کرد: طی هفته جاری جلسه ای بین شهرداری و خوشه پوشاک شهرستان شکل می گیرد تا در مورد محل ایجاد نمایشگاه به توافق برسند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس تبلیغات و ایجاد فضایی برای نمایش پوشاک ملایر را گامی مهم در حوزه خوشه پوشاک ازندریان و ملایر دانست و تأکید کرد: طی هفته جاری جلسه ای بین شهرداری و خوشه پوشاک شهرستان شکل می گیرد تا در مورد محل ایجاد نمایشگاه به توافق برسند.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، از موافقت شهردار ملایر و در اختیار قرار دادن مکانی برای ایجاد نمایشگاه پوشاک در ملایر خبر داد و اظهار کرد: به موازات این اقدامات، در حال پیگیری برای حضور فعالان این صنعت در نمایشگاه های بین المللی به منظور کسب تجربه و آشنا شدن با برندهای جهانی هستیم.

وی تأکید کرد: خوشه پوشاک ملایر باید مانند مبلمان منبت که بازار مبلمان 32 متری مطهری، شهرک صنعتی حاجی آباد یا خیابان کارآفرین(کوچه کارخانه قند) را برای عرضه محصولات خود دارند، نمایشگاه و محلی برای عرضه محصولات داشته باشند.

بیگی نژاد با اشاره به ثبت خوشه پوشاک ازندریان و ملایر در سال گذشته، بیان کرد: در چند روز گذشته نشستی راهبردی با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر را به عنوان مرکز پوشاک نمی شناسند!

ملایر را به عنوان مرکز پوشاک نمی شناسند!