مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-14اقتصادي

انهدام 199 باند سرقت گوشی تلفن همراه طی 4 ماه


رییس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی 4 ماه اول امسال 199 باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بخشی از تلاش پلیس در خصوص سرقت گوشی موبایل است که امروزه تورم و افزایش قیمت ها باعث گرایش بیشتر سارقان به آن شده است و مالخران در این حوزه با خرید گوشی های همراه گران قیمت مسروقه و تهیه کارتن برای آنها اقدام به انتقال آن به خارج از کشور کرده و در آنجا این گونه اقلام را به قیمت بیشتری به فروش می رسانند.

بخش عمده ای از سرقت های موبایل ناشی از غفلت مال باختگان است سردار محمد قنبری، رییس پلیس آگاهی فراجا در حاشیه یکی از جلساتی که به موضوع سرقت گوشی های گران قیمت گفت: جیب بری، قاپ زنی، زورگیری و سرقت مسلحانه چهار روش سرقت موبایل بوده که بخش عمده ای از آنکه حدود 70 تا 80 درصد قاپ زنی و جیب بری، ناشی از غفلت مال باختگان است.

وی با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مقابله با سرقت، افزود: مقابله با سرقت گوشی تلفن یکی از مطالبات مهم شهروندان است که تلاش همه جانبه پلیس آگاهی ضمن پیشگیری، استرداد و برگشت آن به مردم در کوتاه ترین زمان ممکن است.

رییس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه مقابله با سرقت گوشی تلفن در دستور کار ویژه پلیس آگاهی به صورت تشکیل قرارگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 199 باند سرقت گوشی تلفن همراه طی 4 ماه

انهدام 199 باند سرقت گوشی تلفن همراه طی 4 ماه