موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-21سياسي

وزیر کشور: مشکلات سامانه سماح حل خواهد شد


مشکلات سامانه سماح هم به سرعت برطرف خواهد شد و مردم از این بابت نگران نباشند انشاالله این مشکل به وسیله سامانه اصلی و سامانه های فرعی رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه (30 مرداد) در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: در مورد آنچه که دشمن تبلیغ می کند باید گفت زیرساخت ها برای استان است که در اربعین هم استفاده می شود؛ باید در نظر گرفت اربعین موجب آبادی استان شده است.

برکات اربعین موجب شده است زیرساخت ها در استان های مرزی که معمولا کمبود راه و زیر ساخت داشتند، بهبود یابند.

وی افزود: تلاش های دشمن حتما مذبوحانه است و مردم شریف ما می دانند کسانی که این تبلیغات را می کنند همان کسانی هستند که به قرآن کریم هتک حرمت کرده بودند؛ این افراد ضد دین و اسلام هستند و گرنه زیر ساخت های ایجاد شده صرفا برای اربعین نیست، مورد نیاز مردم است و در ایام اربعین هم مورد استفاده قرار می گیرد.

وزیر کشور گفت: مشکلات سامانه سماح هم به سرعت برطرف خواهد شد و مردم از این بابت نگران نباشند انشاالله این مشکل به وسیله سامانه اصلی و سامانه های فرعی رفع خواهد شد.

وحیدی در مورد گرمای هوا تصریح کرد: مردم برای سفر اربعین برای فرزندان کوچک و افرادی که طاقت جسمی کمی دارند تدابیر لازم را اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مشکلات سامانه سماح حل خواهد شد

وزیر کشور: مشکلات سامانه سماح حل خواهد شد