مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-29سياسي

امکان سنجی افزایش تعداد شعب اخذ رای در نقاط پرجمعیت پردیس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پردیس از پایش وضعیت و امکان سنجی برای افزایش تعداد شعب اخذ رای در نقاط پرجمعیت این شهرستان خبر داد.

- به گزارش، حسین آرمودیان مقدم ظهر شنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات که با حضور رییس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات پردیس و حجت الاسلام احمدی رییس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان به همراه مسئولان کمیته های آموزش، فن آوری اطلاعات و پشتیبانی این هیأت برگزار شد ضمن تشریح اقدامات ستاد از بدو راه اندازی برای انتخابات پیش رو پرداخت و گزارشی از تعداد و وضعیت شعب اخذ رأی در دوره گذشته ارائه کرد.

آرمودیان در ادامه از بازدید تیم مشترکی برای پایش وضعیت این شعبات و امکان سنجی افزایش تعداد شعب در نقاط با تراکم جمعیتی بالا طی هفته گذشته خبر داد.

حجت الاسلام احمدی رییس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان نیز با بیان اینکه دو نعمت امنیت و سلامت همواره پوشیده اند گفت: اگر امنیت نباشد هیچ امری شکل نمی گیرد و سلامت نیز تا زمانی که هست به چشم نمی آید.

وی افزود: تأمین امنیت و سلامت انتخابات بسیار مهم است و اعتماد مردم نقش مهمی در این دو موضوع دارد و باید با انجام آسیب شناسی دقیق، نقاط ضعف و قوت را پیدا و برای بهتر شدن شرایط اقدامات لازم را انجام داد و در کنار آن با بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سنجی افزایش تعداد شعب اخذ رای در نقاط پرجمعیت پردیس

امکان سنجی افزایش تعداد شعب اخذ رای در نقاط پرجمعیت پردیس