مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-27سياسي

شهادت امام حسین(ع) زمینه بیداری مردم را فراهم کرد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به اینکه جریان استکبار با دینی که مقابل ظلم و نظام سلطه ایستاده مخالفت می کند، اظهار کرد: شهادت امام حسین(ع) زمینه بیداری و رفع جهالت در بین مردم را فراهم کرد.

- ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به اینکه جریان استکبار با دینی که مقابل ظلم و نظام سلطه ایستاده مخالفت می کند، اظهار کرد: شهادت امام حسین(ع) زمینه بیداری و رفع جهالت در بین مردم را فراهم کرد.

آیت الله رضا رمضانی امروز در مراسم سوگواری تاسوعای حسینی که در مهدیه رشت برگزار شد، اظهار کرد: همواره در طول تاریخ عده ای مواجهه منفی با دین داشتند؛ آنها تلاش می کردند با همه انبیاء الهی مقابله کنند و پیامبران خدا را به شهادت برسانند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انبیاء الهی با بردگی مخالف بودند، تصریح کرد: دین امری فطری است و انبیا آن را به بشر تحمیل نکردند.

وی با بیان اینکه جریان سلطه در طول تاریخ درصدد بود که انسان ها را به بردگی بکشاند، افزود: متاسفانه افرادی در طول تاریخ با وجود دیدن معجزات پیامبران، در مقابل آنها می ایستادند.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه در قرن های 17 تا 20 میلادی، دین را امری خرافی می دانستند، خاطرنشان کرد: در زمان امام حسین(ع) هم عده ای مبارزه با دین را در دستور کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت امام حسین(ع) زمینه بیداری مردم را فراهم کرد

شهادت امام حسین(ع) زمینه بیداری مردم را فراهم کرد