مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 01:352023-08-03ورزشي

تبریک رییس جمهور به تیم وزنه برداری نوجوانان برای قهرمانی در آسیا


پس از قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در قاره کهن، رییس جمهور و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی این قهرمانی را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم رییسی با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در رقابت های آسیایی در هند به مردم قهرمان پرور ایران، از تلاش های ارزنده تمامی مربیان و دست اندرکاران تیم ملی وزنه برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: قهرمانی امیدبخش تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا در هند، بار دیگر شایستگی پولادمردان میهن اسلامی را که بارها در عرصه های مختلف جهانی افتخارآفرین شده اند، به نمایش گذاشت و مایه فخر و مباهات همه هموطنان شد.

با کمال مسرت این پیروزی ارزشمند را به مردم قهرمان پرور ایران تبریک می گویم و از تلاش های ارزنده تمامی مربیان و دست اندرکاران تیم ملی وزنه برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی می کنم.

امیدوارم با افزایش حمایت ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان عزیز در سایر عرصه ها و میادین باشیم.

همچنین کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با انتشار پیامی قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس جمهور به تیم وزنه برداری نوجوانان برای قهرمانی در آسیا

تبریک رییس جمهور به تیم وزنه برداری نوجوانان برای قهرمانی در آسیا