مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:002023-07-25ورزشي

کسب 80 عنوان قهرمانی توسط دو و میدانی کاران بوشهری


سرپرست هیئت دو و میدانی استان بوشهر گفت: ورزشکاران این رشته ورزشی سالانه 80 عنوان قهرمانی برای استان به ارمغان می آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جوانان استان بوشهر، ایمان تقی پور اظهار کرد: طی 2 سال گذشته دو و میدانی استان بوشهر پیشرفت های چشمگیری داشته است.

وی افزود: از آغاز سال 1402 رکوردگیری رده سنی نوجوانان و نونهالان در رشته های مختلف دو و میدانی در استان بوشهر آغاز شده است.

سرپرست هیئت دو و میدانی استان بوشهر تصریح کرد: در سال جاری پسران این استان موفق به کسب عنوان سومی مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان منطقه چهار کشور شده اند.

تقی پور بیان کرد: در این زمینه، حسن میهن دوست موفق به کسب مقام اولی مسابقات انتخابی در پرش طول برای حضور در بازی های آسیایی شده و اکنون در حال تمرین برای آمادگی رقابت های چین است.

وی گفت: با درخشش ورزشکاران استان در سال گذشته اکنون استان بوشهر در حوزه پرش ارتفاع، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه از جایگاه خوبی برخوردار است.

سرپرست هیئت دو و میدانی استان بوشهر گفت: با پیگیری های هیئت این استان و فدراسیون و فعال شدن تمام هیئت های شهرستانی، این رشته ورزشی در سطح استان پیشرفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 80 عنوان قهرمانی توسط دو و میدانی کاران بوشهری

کسب 80 عنوان قهرمانی توسط دو و میدانی کاران بوشهری