مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-23سياسي

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم


دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿ سوره صف آیه 8 ﴾ تاریخ پر فراز و نشیب بشریت به موازات بعثت و حضور پر برکت پیامبران الهی و پیشوایان پاک آسمانی شاهد رویش و بالندگی نهال بندگی و عبودیت و بنا شدن جامعه انسانی بر اساس چارچوب های اخلاقی و ارزش های الهی بوده است.

به قدمت همین پیشینه پرفروغ، جرثومه های جهالت و ستمکاری و جیره خواران آنها همواره به دنبال مانع تراشی در مسیر هدایت، استهزاء، توهین و تکذیب دین و کتاب خدا بودند تا شاید بتوانند نور خدا را کم فروغ و یا را به زعم خود، خاموش کنند اما خداوند تمام کننده نور خود است و کار خود را به سرانجام خواهد رساند هرچند که کافران و مشرکان از این حقیقت ناخوش باشند (صف/8) .

آنچه را که امروز از بربریتِ غربِ به ظاهر متمدن شاهد هستیم، چیزی جز صحنه ای پر تکرار و واکنشی مذبوحانه در قبال موج غرورآفرین گسترش اسلام و توجه جهانیان به قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم