مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-26سياسي

«هیأت ها را کنسرت نکنیم» اما همه ماجرا این نیست


فضای مجازی طی روزهای اخیر محل جدال برخی مداحان بود.

جدال میان افرادی که معتقدند نباید هیأت ها را تبدیل به کنسرت و مداح ها را خواننده کرد و در مقابل، - فضای مجازی طی روزهای اخیر محل جدال برخی مداحان بود.

جدال میان افرادی که معتقدند نباید هیأت ها را تبدیل به کنسرت و مداح ها را خواننده کرد و در مقابل، عده دیگری موافق نوحه های استودیویی هستند و معتقدند این سبک جوان پسندتر است.

هرچند به نظر می رسد مشکل بیشتر نه مداحی استودیویی است، نه مداحی سنتی؛ بلکه آن چیزی است که هیچ شباهتی به نوحه خوانی و مداحی ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باب این صحبت را میثم مطیعی (مداح) باز کرد و در یکی از جلسات خود خطاب به حاضران گفت: هیأت ها را کنسرت نکنید؛ مداح ها را خواننده نکنید.

چرا ما شب ها نوحه سنتی می خوانیم؟ چرا مهم ترین بخش این شب ها نوحه سنتی است؟ در فلان شهر یک کاشی از یک بنای قدیمی می افتد یا یک گنبد قدیمی تخریب می شود، یک وزرات خانه عریض و طویل مسئولش است.

اگر مثلا گنبد مسجد شیخ لطف الله دو رنگ از آب دربیاید، برایش کمپین تشکیل می شود.

می گویند میراث فرهنگی است.

آیا این میراث شنیداری، میراث نیست که عده ای به اسم ابداع اما در واقع بدعت دارند سنت های عزاداری را نابود می کنند؟ او در بخش دیگری از صحبت هایش نیز گفته است: واقعا باید تاسف خورد که سنت عزاداری بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیأت ها را کنسرت نکنیم» اما همه ماجرا این نیست

«هیأت ها را کنسرت نکنیم» اما همه ماجرا این نیست