مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-13بين الملل

بلیت هواپیما در کرمان همچنان کمیاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بلیط هواپیما در مسیر کرمان تهران و بالعکس، طی چند هفته اخیر بطور غیر منتظره ای در کرمان به عنوان مرکز بزرگترین استان کشور که قریب هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارد، - بلیط هواپیما طی چند هفته اخیر بطور غیر منتظره ای در مسیر پروازی کرمان- تهران و بالعکس کمیاب شده و مردم در خصوص سفر های هوایی همچنان با مشکلات جدی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بلیط هواپیما در مسیر کرمان تهران و بالعکس، طی چند هفته اخیر بطور غیر منتظره ای در کرمان به عنوان مرکز بزرگترین استان کشور که قریب هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارد، کمیاب شده و مردم و مسافران در خصوص سفر های هوایی همچنان با مشکلات جدی مواجه هستند.

روابط عمومی اداره فرودگاه های استان کرمان در پی پیگیری های مکرر خبرنگار خبرگزاری دانشجو تایید کرد که در هفته های اخیر؛ با کاهش تعداد صندلی هواپیما در مسیر هوایی کرمان تهران و بالعکس مواجه هست.

روابط عمومی این اداره کل علیرغم پیگیری های مکرر تلفنی، آمار کاهش تعداد صندلی های هواپیما های شرکت های هوایی در مسیر پروازی کرمان- تهران و بالعکس را طی هفته های اخیر، اعلام نکرد و در برابر پاسخ به این سوال سکوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت هواپیما در کرمان همچنان کمیاب است

بلیت هواپیما در کرمان همچنان کمیاب است