مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19اقتصادي

126 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری سمنان تعلق گرفت


استاندار سمنان با بیان اینکه سال گذشته 227 میلیارد تومان اعتبار مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شدگفت:در سال جاری تا کنون به 126 میلیارد تومان به شهرداری تعلق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید سمنان در سالن شهید بابایی شهرداری، بیان کرد: در سال گذشته و در دولت سیزدهم، بالغ بر 227 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شد که در سال جاری نیز این میزان تا کنون به 126 میلیارد تومان رسیده است.

وی خواستار توجه به ارتقا نشاط اجتماعی از طریق زیباسازی و پاکسازی منظر شهری در سمنان شد و افزود: سمنان نماینده ایران در کنسرسیوم گردشگری بین المللی جاده ابریشم بوده و میزبان خیل گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

استاندار سمنان بر توجه به مبلمان شهری و ارائه خدمات مطلوب در حوزه شهر در اوج پرکاری نیز تاکید کرد و گفت: باید مسائل مورد نیاز مردم در زمینه شهری مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

هاشمی کار شبانه روزی و جهادی به دور از قید و بند ساعات اداری را دیگر ضرورت و اولویت شهرداری سمنان دانست و گفت: انتخاب شهر سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی و قرار گرفتن در بین 40 شهر دنیا در اتحادیه جهانی راه ابریشم، امری ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری سمنان تعلق گرفت

126 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری سمنان تعلق گرفت