مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-12اقتصادي

کوتاهی بانک های ایلام در زمینه تسهیلات مسکن ملی پذیرفته نیست


کوتاهی بانک های ایلام در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن ملی پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح روز شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان، یکی از اولویت های مهم دولت مردمی ایران قوی را تأمین مسکن مردم عنوان کرد و با تأکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان، گفت: مردم از ما انتظار دارند، پرداخت به موقع تسهیلات ساخت مسکن در جهش مسکن سازی از ضروریات است و مدیران شعبی که نتوانند در این راستا ایفای نقش کنند برکنار می شوند.

بهرام نیا افزود: با جزیره ای عمل کردن نمی توان تعهدات نهضت ملی مسکن را اجرایی کرد و اگر مدیران شعب بانکی خلاف تصمیمات استانی عمل کنند ترک فعل محسوب شده و مدیر شعب مربوطه در مرحله اول اخطار کتبی و در صورت تکرار، برکنار خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بانک ها در حوزه اشتغال در سال گذشته خوش درخشیدند و باید همین رویکرد نیز در حوزه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن نیز استمرار یابد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مدیران بانک ها باید خلاقیت و ابتکار عمل داشته باشند و در عین حال نیز باید پاسخگوی عملکرد خود در حوزه نهضت ملی مسکن باشند و هیچ عذری هم در این راستا پذیرفتنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی بانک های ایلام در زمینه تسهیلات مسکن ملی پذیرفته نیست

کوتاهی بانک های ایلام در زمینه تسهیلات مسکن ملی پذیرفته نیست