مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-31سياسي

گرامیداشت یاد شهید «کمال کورسل»


ژروم ایمانوئل کورسل، تنها شهید اروپایی دفاع مقدس متولد فرانسه است که پس از تشرف به دین مبین اسلام به «کمال کورسل» تغییر نام داد و به تحصیلات دینی در مدارس علمیه قم پرداخت.

- ژروم ایمانوئل کورسل، تنها شهید اروپایی دفاع مقدس متولد فرانسه است که پس از تشرف به دین مبین اسلام به کمال کورسل تغییر نام داد و به تحصیلات دینی در مدارس علمیه قم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهید اروپایی دفاع مقدس کمال کورسل و شهدای بین الملل عملیات مرصاد در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

در ابتدای این یادواره، مجتبی سیاری راوی دفاع مقدس و مقاومت و مجری مراسم در سخنانی با تقدیر از خانواده جانباز شهید جواد فرحی یزدی که میزبانی مراسم را بر عهده داشتند، یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و برپایی مجالس شهیدان را گامی در جهت تعظیم شعائر الهی دانست.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شاه جعفری از راویان دفاع مقدس با اشاره به مقام رفیع قرآن و اهل بیت (ع) و مقایسه تطبیقی فرهنگ حسینی و فرهنگ خمینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را جلوه ای مثال زدنی از حماسه عاشورای سیدالشهدا (ع) خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد شهید «کمال کورسل»

گرامیداشت یاد شهید «کمال کورسل»