مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-01اقتصادي

ایجاد میزهای تجاری هدفمند برای توسعه صادرات غیرنفتی انجام شود


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ایجاد میزهای تجاری برای کشورهای هدف صادراتی گفت: ایجاد میزهای تجاری هدفمند برای توسعه صادرات غیرنفتی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجعفر عظمایی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تعداد میزهای تجاری در استان مهم است ولی شرط لازم برای توسعه تجارت خارجی نیست چرا که شاید با تشکیل دو میز تجاری قوی و تأثیرگذار هم بتوانیم بیشتر از گذشته در این حوزه نتیجه بگیریم.

وی با تاکید بر تمرکز بر روی موضوع اعزام و پذیرش هیأت های تجاری گفت: اتاق بازرگانی تبریز نقش ویژه ای در افزایش برنامه های پذیرش و اعزام هیأت های تجاری دارد که البته باید در این زمینه برنامه های راهبردی داشته باشیم.

عظمایی ادامه داد: پذیرش و اعزام هیأت های تجاری در استان به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده انجام نمی شود در حالی که اعزام و پذیرش هیأت های تجاری و شرکت در نمایشگاه های بین المللی و انعکاس این مسائل برای بهره برداری افراد ذینفع می تواند تأثیر ویژه ای در توسعه صادرات و مبادلات تجاری داشته باشد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برنامه های وزیر صمت در خصوص توسعه صادرات غیرنفتی گفت: در تکالیفی که در جلسات متعدد برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد میزهای تجاری هدفمند برای توسعه صادرات غیرنفتی انجام شود

ایجاد میزهای تجاری هدفمند برای توسعه صادرات غیرنفتی انجام شود