مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-19سياسي

هیچگاه اقدامات دشمنان علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم


فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش نزاجا گفت: عملیات چند روز پیش در شاهچراغ شیراز هیچ ارزش نظامی نداشت و هیچ زمانی نبوده که دشمنان به قصد ضربه زدن حرکتی علیه ما انجام دهند و ما آن را بدون پاسخ گذاشته باشیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس ستاد قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش و تجلیل از آزادگان ضمن گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: اسرای عزیزمان در چنین روز هایی با پشت سرگذاشتن شرایط بسیار سخت در اردوگاه های مختلف عراق، آزاد شدند و به آغوش گرم میهن بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اسرا سند هویتی نداشتند و کسی از شکنجه های بسیار شدید آنها خبر نداشت، گفت: اسرا نمونه ای از آزادگی، مظلومیت، آزادمردی و مقاومت هستند.

 امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی حدود 42 هزار نفر به اسارت نیروهای بعث عراق در آمدند، تصریح کرد: از این تعداد حدود 26 هزار نفر از اسرا نیروهای ارتش بودند که 484 نفر آنها متعلق به ارتش کرمان بود.

 وی ابراز داشت: ایران در دوران جنگ تحمیلی 72  هزار عراقی را به اسارت خود در آورد و آمار اسرای عراقی نسبت به ایران بسیار زیاد بود و روند آزادی اسرا تا سال 1381 ادامه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگاه اقدامات دشمنان علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم

هیچگاه اقدامات دشمنان علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم