مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-15اقتصادي

هزینه کرد 1.5 میلیارد تومانی بیمه سلامت استان مرکزی در حوزه درمان ناباروری


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: در استان مرکزی 1800 بار مراجعه (1200 مورد سرپایی و 200 مورد بستری) طی سال گذشته برای درمان زوجین نابارور ثبت شده و یک میلیارد و 557 میلیون تومان به این افراد کمک شده است .

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: در استان مرکزی 1800 بار مراجعه (1200 مورد سرپایی و 200 مورد بستری) طی سال گذشته برای درمان زوجین نابارور ثبت شده و یک میلیارد و 557 میلیون تومان به این افراد کمک شده است .

محمدرضا جیریایی 24 مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت پروژه های خوبی را اجرا کرده که مهمترین و اثربخش ترین آنها پروژه ارز ترجیحی بود که در قالب یارانه از طریق بیمه های پایه درمان به داروخانه ها پرداخت می شود وی افزود: سال گذشته با توجه به قانون بودجه، هیئت وزیران در شهریورماه، اساسنامه صندوق بیمه بیماری های خاص و صعب العلاج را تصویب و برای اجرا به وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت ابلاغ کرد.

جیریایی بیان کرد: در آذرماه، بعد از تدوین دستورالعمل اجرایی و بخشنامه های مرتبط از سوی سازمان بیمه سلامت، این صندوق فعالیت خود را در استان آغاز کرد و در پایان سال گذشته حدود 4 میلیارد تومان برای 346 پرونده به این افراد کمک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 1.5 میلیارد تومانی بیمه سلامت استان مرکزی در حوزه درمان ناباروری

هزینه کرد 1.5 میلیارد تومانی بیمه سلامت استان مرکزی در حوزه درمان ناباروری