مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-21اقتصادي

کمبود شعب بانکی ارائه کننده ارز اربعین در شهرستان های استان تهران


کمبود شعب بانکی ارائه کننده ارز اربعین در شهرستان های استان تهران و صف های طولانی سبب شده است، تا برخی از زائران از دریافت این ارز منصرف شوند.

- و صف های طولانی سبب شده است، تا برخی از زائران از دریافت این ارز منصرف شوند.

، گروه استان ها: مسئولان بانک مرکزی برای رفاه حال زائران اربعین از دو برابر شدن شعب و باجه های بانک های اختصاص ارز اربعین خبر دادند، اما مردم از نبود شعب ارزی در استان تهران گلایه دارند و مجبورند برای دریافت دینار عراق به تهران و یا دیگر مناطق استان تهران مراجعه کنند.

هرساله یکی از مشکلاتی که زائران اربعین با آن مواجه هستند، تأمین ارز برای این سفر معنوی بوده است، اما امسال انتظار می رفت، با توجه به خبرهایی که مسئولین بانک مرکزی داده بودند، شاهد این مشکلات نباشیم، اما مردم در شهرستان های استان تهران همچنان با این معضل روبرو هستند.

چند روز است به ری می روم اما دست خالی بر می گردم یکی از زائران اربعین در ورامین که از سرگردانی برای دریافت ارز از بانک ها گلایه مند بود و در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: دو روز است، که کار و زندگی ام را رها کرده و برای دریافت ارز به ری مراجعه کردم، که بانک در این شهرستان نیز شلوغ است و نتوانستم ارز دریافت کنم و دست خالی برگشته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شعب بانکی ارائه کننده ارز اربعین در شهرستان های استان تهران

کمبود شعب بانکی ارائه کننده ارز اربعین در شهرستان های استان تهران