مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-23اجتماعي

ورزشکاران نابیناو کم بینا چشم امید ورزش هگمتانه


ورزشکاران نابینا و کم بینا با درخشش در رده های ملی و بین المللی چشم امید ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- محمدرضا بهرامی صفت: از خواب بیدار می شوید و چشمان خود را می گشایید دنیای خود را در تاریکی مطلق تصور کنید، تصور کنید زندگی برای نابینا در دنیا چگونه است و تا چه اندازه جامعه توانسته امکانات شهری و اجتماعی برای این قشر فراهم کند؟ برای ما که از کودکی از نعمت بینایی برخوردار بودیم حتی تصور این موضوع سخت باشد که بدون قوه بینایی از عهده کارهای روزانه خود بر بیاییم، اما امروز ملاحظه می شود که این افراد نه تنها از عهده زندگی خو برآمده اند بلکه بعضاً پرچم افتخارآفرینی ورزش را در عرصه های بین المللی در دست گرفته اند.

ما شما را نمی بینیم اما شما ما را ببینید ! این جمله معروفی است ورزشکاران نابینا می گویند اما واقعیت تلخ این است که گویا همه بویژه مسئولان جامعه این افراد را بعضاً نادیده گرفته اند.

هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان یکی از هیئت های ورزش استان بوده که با تمام محدودیت ها و مضیغه های مالی توانسته ورزشکاران افتخارآفرینی را تربیت کند.

نابینا چشم انتظار حمایت مدیران رییس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به جرأت می توان گفت که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران نابیناو کم بینا چشم امید ورزش هگمتانه

ورزشکاران نابیناو کم بینا چشم امید ورزش هگمتانه