مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-30حوادث

هشدار پلیس درباره «در خانه بمانید و درآمد میلیونی کسب کنید!»


معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فراجا نسبت به کلاهبرداری از مردم با وعده درآمدهای چندین میلیونی در هفته و ماه هشدار داد.

- هشدار پلیس درباره در خانه بمانید و درآمد میلیونی کسب کنید! معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فراجا نسبت به کلاهبرداری از مردم با وعده درآمدهای چندین میلیونی در هفته و ماه هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی در گفت وگو با ایسنا، درباره تبلیغاتی که با وعده هایی نظیر درآمد میلیونی در فضای مجازی منتشر می شود، گفت: همین ابتدا باید تاکید کنم که مردم نباید با رؤیای درآمد چند میلیونی در ماه فریب تبلیغات دروغین فضای مجازی را بخورند و اساسا اگر با ارفاق نگوییم که تمام این موارد کلاهبرداری است، بیش از 90 درصد آنچه که تحت عناوینی تبلیغ می شود، کلاهبرداری است.

وی ادامه داد: کاربران فضای مجازی تحت تأثیر تبلیغات این کلاهبرداران قرار می گیرند، زیرا در تبلیغات کلاهبرداران گفته می شود در خانه بمانید و ماهانه بین 15 تا 40 میلیون تومان درآمد کسب کنید.

متأسفانه خیلی ها فکر می کنند می توانند بدون تلاش و زحمت پول درآورد و فریب این موارد را می خورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فراجا درباره اینکه پلیس چه اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع چنین موارد مجرمانه ای انجام داده است، گفت: در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری دائماً با مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره «در خانه بمانید و درآمد میلیونی کسب کنید!»

هشدار پلیس درباره «در خانه بمانید و درآمد میلیونی کسب کنید!»