مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-05اقتصادي

اجرای الگوی کشت نیازمند قانون و اعتبار است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد که ابلاغ و اجرایی شدن الگو برای کاشت یا نکاشت محصولات مختلف زراعی، نیازمند قانون جامع و اعتبارات لازم است.

- ایسنا/فارس معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد که ابلاغ و اجرایی شدن الگو برای کاشت یا نکاشت محصولات مختلف زراعی، نیازمند قانون جامع و اعتبارات لازم است.

حمید دبیری شنبه 14 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای اعمال الگوی نکاشت قانون و اعتباری در اختیار نداریم، افزود: این سازمان الگوی کشت را به کشاورزان با این فرض ابلاغ می کند که به طور مثال کشاورز به جای کاشت پیاز، ذرت یا به جای ذرت سورگم یا دیگر محصولاتی که می تواند جایگزین صیفی باشد، برود.

دبیری با اشاره به اینکه تدوین الگوی کشت دشوار و اجرای آن به مراتب خیلی دشوارتر است، گفت: این اقدام برای مطلوبیت الزامات قانونی و اعتباری نیاز دارد.

زمانی که الگوی کشت ابلاغ شد 40 همت اعتبار برای کشور مورد نیاز بود که متاسفانه تخصیص نیافت؛ در کنارش قوانین بازدارنده هم لازم است.

او ادامه داد: قوانین بازدارنده برای آن دسته از کسانی است که وقتی اعلام می کنیم این سطح را نکارید، اعلام می کنند با اختیاراتی که داریم می کاریم و ما هم آن قانونی که بتواند محدود کند و جلوگیری کند برایمان وجود ندارد، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای الگوی کشت نیازمند قانون و اعتبار است

اجرای الگوی کشت نیازمند قانون و اعتبار است