مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-08سياسي

جذب 38 میلیارد تومان اعتبار دولتی در نطنز


380 میلیارد ریال اعتبار شهرستانی و استانی دولت در سال 1401 در نطنز هزینه شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در جلسه تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرگزاری ها و رسانه های اجتماعی از ارکان مهم و امیدبخش و از مطالبات دائمی انقلاب اسلامی بوده و اطلاع رسانی و خبررسانی به موقع، صادقانه، مشفقانه و نقد ناصحانه آنان تضمین کننده سلامت، رقابت، پیشرفت و نظارت بر جامعه و مایه توفیقات نظام اسلامی است.

 وی افزود: امروز خبرنگاران تجسم امانت، خدمت، تعهد، دلسوزی و بدون شک وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، امروز خبرنگاران با رعایت حرمت قلم و آگاهی بخشی در مسیر حق و عدالت کار خود را جلو می برند و زمینه توسعه جامعه را فراهم می کنند.

 ظریفی گفت: 17 مردادماه یادآور مجاهدت های زنان و مردان حقیقت طلبی است که باهدف روایت حقیقت ،بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ جامعه کرده اند.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: در این زمانه جبهه باطل، با تمام ادوات و ابزار، رسانه را برای از میدان به درکردن عناصر جبهه حق تجهیز کرده است، انواع ترفندها را به کار می بندد تا کارش را موجه نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 38 میلیارد تومان اعتبار دولتی در نطنز

جذب 38 میلیارد تومان اعتبار دولتی در نطنز