مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-10سياسي

فعالیت های سپاه به سمت مردمی شدن حرکت می کند/آبرسانی به 150 روستا


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه با بیان اینکه فعالیت های سپاه به سمت مردمی شدن حرکت می کند، گفت: برنامه های فرهنگی سپاه عموم مردم را شامل شده و بیشتر در پارک ها اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ قهرمان عیوضلو عصر چهارشنبه در پایان تور خبری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد علاوه بر مأموریت اصلی که ایجاد امنیت پایدار و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، محرومیت زدایی و مردم یاری را در مناطق کم برخوردار، صعب العبور و مرزی دنبال می کند، افزود: بیشتر اقدامات انجام شده از سوی سپاه امیدآفرینی است و سعی دارد باری از دوش مشکلات مردم بردارد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد امید آفرینی و تبیین رسالت اصلی خبرنگاران در دوران جنگ شناختی است، اظهار کرد: سرفصل های سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه هر دو نوع جهاد یاد شده شامل خبرنگاران می شود و نقش آنان در این عرصه بسیار چشمگیر است.

سرهنگ عیوضلو در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در صدد ترویج یاس و نا امیدی در کشور است، ادامه داد: دشمن سعی می کند با فعالیت های رسانه ای خود تمام هجمه ها را به سمت ولایت سوق دهد و رسانه ها باید در مقابل آنها بایستند.

فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی به روستاها آغاز شده است، اضافه کرد: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های سپاه به سمت مردمی شدن حرکت می کند/آبرسانی به 150 روستا

فعالیت های سپاه به سمت مردمی شدن حرکت می کند/آبرسانی به 150 روستا