مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-22سياسي

تشریح روند ارسال گذرنامه برای متقاضیان


در زمان چاپ و صدور گذرنامه بارکد پستی به شماره همراه افراد ارسال می شود، و معمولا دو روز بعد از ارسال پیامک گذرنامه به استان تحویل داده و پیگیری در همان روز انجام می شود .

- رضا حمیدپور، مدیرکل پست استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، درخصوص تحویل گذرنامه، گفت: باتوجه به نزدیکی اربعین و اشتیاق مردم برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین در خواست صدور و تمدید گذرنامه در این ایام افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همکاران در اداره پست وظیفه تحویل به موقع گذرنامه ها را برعهده دارند، افزود: هنگامی که گذرنامه از تهران به اداره پست تحویل داده می شود کمتر از 3ساعت آماده و تحویل نامه رسان می شود.

حمیدپور با تاکید بر اینکه در زمان چاپ و صدور گذرنامه بارکد پستی به شماره همراه افراد ارسال می شود، تصریح کرد: معمولا دو روز بعد از ارسال پیامک گذرنامه به استان تحویل داده و پیگیری در همان روز انجام می شود .

وی اشاره ای به اینکه اگر شهروندان هنگام تحویل گذرنامه منزل نبودند کرد و گفت: نامه رسان ها موظف هستند دوبار به منزل مراجعه کنند اگر شهروندان نبودند، پیامکی برای شهروندان ارسال می شود تا حضوری برای دریافت مراجعه کنند.

حمیدپور در پاسخ به این سوال که آیا می شود کد پستی کاربری مسکونی را به تجاری تبدیل کرد، گفت: اگر کاربری واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند ارسال گذرنامه برای متقاضیان

تشریح روند ارسال گذرنامه برای متقاضیان