مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-20سياسي

نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود


نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با همکاری مرکز مطالعات راهبردی آجا برگزار می شود.

- نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با همکاری مرکز مطالعات راهبردی آجا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‎نیا معاون هماهنگ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در راستای تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی در حوزه جوانی جمعیت و همچنین سند نظام امور فرهنگی خانواده های نیروهای مسلح، نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با همکاری مرکز مطالعات راهبردی آجا بهمن ماه امسال برگزار می شود.

وی گفت: این همایش با محورهای مبانی جوانی جمعیت، تاثیرات جوانی جمعیت بر قدرت نظامی، راهبردها و راهکارهای جوانی جمعیت، نقش جهاد تبیین در جوانی جمعیت، نقش جوانی جمعیت در تحقق تمدن نوین اسلامی و آینده پژوهی و آینده نگاری جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود و به آثار و مقالات برگزیده توسط تیم داوری هدایای اهدا خواهد شد.

بنابراین گزارش پژوهشگران علاقه مند می توانند برای شرکت در این همایش مقالات خود را تا 30 آذر 1402 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود

نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود