مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-21دانش

رشته محل های جدید کاردانی فنی وحرفه ای و غیرانتفاعی اعلام شد


اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1402 منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اطلاعیه اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1402 منتشر شد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به تاریخ 18 تیرماه و اطلاعیه اصلاحات آن به تاریخ 25 تیرماه، ضمن اعلام تغییرات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به شرح ذیل (شامل اصلاحات، رشته محل های جدید و حذفیات رشته محل ها) به اطلاع می رساند داوطلبان می توانند از روز سه شنبه به تاریخ 31 مردادماه تا روز شنبه به تاریخ 4 شهریورماه، با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و تغییرات آن در اطلاعیه فوق و این اطلاعیه نسبت به ویرایش فهرست انتخاب رشته محل ها و اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی که براساس اطلاعیه های تاریخ سوم مردادماه و 29 مردادماه متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته، در رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم هستند، لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام به اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نیز توجه لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته محل های جدید کاردانی فنی وحرفه ای و غیرانتفاعی اعلام شد

رشته محل های جدید کاردانی فنی وحرفه ای و غیرانتفاعی اعلام شد