مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-22سياسي

برگزاری نشست کتابخوان هگمتانه تاریخی، همدان جهانی


نشست تخصصی کتابخوان هگمتانه تاریخی، همدان جهانی در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،نشست تخصصی کتابخوان هگمتانه تاریخی، همدان جهانی ظهر امروز با حضور فعالان رسانه ای و گردشگری استان با موضوع ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان در این نشست با بیان اینکه قدمت تاریخی همدان به حدود سه و هزار و سیصد سال پیش یعنی هشت قرن قبل از میلاد مسیح می رسد اظهار کرد: همدان را با توجه به قدمتی که دارد باید به خوبی به جهانیان معرفی کنیم و آثاری خلق کنیم که به یادگار بماند.

عاطفه زارعی با تأکید بر اینکه در این میان فکر کردن و اندیشه کردن باعث رخ دادن تحولات بزرگ خواهد شد افزود: گردشگری  در حوزه های علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مصداق دارد و در رویدادهای فرهنگی باید در متون علمی بازنگری شود و با بکارگیری هنر به طرق صحیح، یادگاری از خود بر جای بگذاریم که نسل های آینده به آن افتخار کنند.

وی با اشاره به اینکه همه باید در راستای جذب گردشگر تلاش کنیم تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که استان کهن همدان را در یکان یکان کتابخانه ها معرفی کنیم تا نسل نوجوان و جوان بیشتر از ایران و همدان بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست کتابخوان هگمتانه تاریخی، همدان جهانی

برگزاری نشست کتابخوان هگمتانه تاریخی، همدان جهانی