مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 20:402023-07-28ورزشي

پایان کار تیم 10 نفره ایران در تورنمنت روسیه با یک طلا و 2 برنز


تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب 1 مدال طلا و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.

- تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب 1 مدال طلا و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام کنکورد در ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و تیم ایران توسط محمدعلی عموزاد در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلا، هادی وفایی پور در وزن 86 کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم و سبحان یاری در وزن 79 کیلوگرم پنجم شدند و یاسین رضایی در وزن 61 کیلوگرم، آرمین حبیب زاده و کیان محمودجانلو در وزن 65 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم و مهدی حاجیلوییان در وزن 97 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

در وزن 61 کیلوگرم یاسین رضایی در دیدار نخست با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کایرات امیرتایف از قزاقستان شد و با توجه به شکست حریفش، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم آرمین حبیب زاده در دور نخست با نتیجه 7 بر 7 مغلوب زیرالدین بایراموف از آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار تیم 10 نفره ایران در تورنمنت روسیه با یک طلا و 2 برنز

پایان کار تیم 10 نفره ایران در تورنمنت روسیه با یک طلا و 2 برنز