مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-15سياسي

مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است


شهردار تیمورلو با اشاره به اینکه این شهرداری نوپا بوده و طی سال های اخیر دستاوردهای مهمی داشته است، گفت: مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است.

- تبریز- شهردار تیمورلو با اشاره به اینکه این شهرداری نوپا بوده و طی سال های اخیر دستاوردهای مهمی داشته است، گفت: مدیریت واحد شهری در تیمورلو محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد کاظم پور شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهر تیمورلو پایتخت سیر ایران است و امسال جشنواره برداشت این محصول به صورت باشکوه برگزار شد، گفت: تلاش می کنیم زمینه برندسازی سیر تیمورلو را فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهمی در مدیریت شهری دارند، گفت: رسانه ها و خبرنگاران حلقه میانی بین مسئولان و مردم بوده و تلاش می کنند نواقص را با هدف رفع آنها بیان سازند.

کاظم پور با اشاره به اینکه اعتماد مردم و شهروندان به شهرداری تیمورلو زمینه ساز دستاوردهای مهم در این شهر شده است، افزود: پروژه های مهمی در دست اقدام داریم که برخی از آنها در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی سپس از احداث پارک بزرگ این شهر خبر داد و گفت: ظرفیت آب استخر این پارک به تنهایی 12 هزار متر مکعب است که کارکرد در مدیریت بحران نیز خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است

مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است