مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-31سياسي

40 هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم توزیع شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به 15 هیئت شاخص در بقاع متبرکه مبلغ 300 میلیون ریال از محل نیات موقوفات مرتبت مساعدت شده است، - حجت الاسلام حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در دهه محرم گفت: 516 برنامه طی 12 شب در طرح بصیرت عاشورایی در استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: از جمله برنامه های شاخصی که در بقاع متبرکه اجرا شد می توان به برنامه شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل و نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد.

وی با اشاره به شاخص ترین برنامه ها در بقاع متبرکه، که به طور مشترک با هیئات مذهبی، اداره اوقاف و هیئت امنا برگزار شده بود، بیان کرد: برنامه شب شام غریبان در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد و این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی و ملی روی آنتن رفت.

امیری اضافه کرد: در ایام محرم قریب به یک هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد، لازم به ذکر است بخش دوم این برنامه 12 مردادماه اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه پنج مبلغ از طریق سازمان اوقاف به استان اعزام شده اند، یادآور شد: این مبلغین در بقاع شاخص حضور داشته و مسئولیت خیمه های معرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم توزیع شد

40 هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم توزیع شد