مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-15اجتماعي

اعزام دانش آموزان نیشابوری به عتبات عالیات در اربعین حسینی


دانش آموزان نیشابور در اربعین امسال برای نخستین بار به عتبات عالیات اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، سید مهدی قاضی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دبیرستان خیام نیشابور برگزار شد اظهار کرد: برای اولین بار دانش آموزان نیشابور برای اجرای برنامه های فرهنگی در اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رییس آموزش و پرورش نیشابور ابراز کرد: دانش آموزان در یکی از موکب های نزدیک کربلا و نیز موکبی در نجف به اجرای سرودهای معنوی و دیگر فعالیت های فرهنگی خواهند پرداخت.

اختصاص بیشترین سهمیه استخدامی آموزگاران و دبیران به آموزش و پرورش نیشابور بعد از مشهد وی اضافه کرد: در آزمون استخدامی آموزگاران و دبیران بعد از مشهد بیشترین سهمیه به آموزش و پرورش نیشابور اختصاص داده شده است.

قاضی در ادامه توضیحاتش افزود: با اختصاص 342 آموزگار مقطع ابتدایی و 108 دبیر در آزمون استخدامی، بیشترین سهمیه بعد از مشهد به آموزش و پرورش نیشابور اختصاص داده شده است.

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان در نیشابور رییس آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: با توجه به افتتاحیه های جدیدی که در زمینه فضاهای ورزشی داشتیم سرانه ورزشی دانش آموزان نیشابوری افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانش آموزان نیشابوری به عتبات عالیات در اربعین حسینی

اعزام دانش آموزان نیشابوری به عتبات عالیات در اربعین حسینی