مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-16سياسي

97 درصد جرائم سایبری در گناوه کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به کشف 97 درصد جرایم سایبری در شهرستان گفت: در سال جاری بیش از 170 پیام آموزشی با هدف پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن غضنفری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه با گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهید صارمی و شهدا رسانه اظهار داشت: خبرنگاران و اهالی رسانه بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همراهی و کمک خبرنگاران با پلیس به عنوان سرمایه عظیمی برای این نیرو محسوب می شود که ما این سرمایه را قدر می دانیم و تلاش می کنیم در راه روشنگری جامعه در کنار خبرنگاران قدم برداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با تقدیر از خبرنگاران و رسانه های شهرستان در همراهی و اطلاع رسانی خبرهای مربوط به این نیرو افزود: انتظار می رود که خبرنگاران در بررسی صحت خبرها که دریافت می کنند با پلیس هماهنگ باشند تا اخبار در زمان مناسب و به صورت دقیق و کامل به اطلاع مردم رسانده شود.

افزایش 265 درصدی کشف مواد مخدر وی با اشاره به اقدامات شاخص پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان گناوه بیان کرد: با تلاش های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گناوه، کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان نسبت به مدت مشاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد جرائم سایبری در گناوه کشف شد

97 درصد جرائم سایبری در گناوه کشف شد