مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-24اقتصادي

ضبط 300 کیلو مرغ غیرقابل مصرف در یکی از سالن های غذاخوری رزن


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن از ضبط و معدوم سازی 300 کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده بدون هویت و غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن از ضبط و معدوم سازی 300 کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده بدون هویت و غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

بهروز شیرزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در طرح نظارت بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی روز گذشته 300 کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی، غیربهداشتی و غیرقابل مصرف از یکی از سالن های غذاخوری کشف و محموله فوق از چرخه مصرف انسانی خارج و ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: به منظور بازرسی های سرزده کارشناسان این اداره از مراکز تهیه غذا، آشپزخانه ها و سالن های غذاخوری شهرستان، پس از مشکوک شدن کارشناسان به مواد خام دامی غیرقابل مصرف بدون هویت و غیربهداشتی موجود در یک واحد غذاخوری، نسبت به توقیف محموله در محل و ضبط و معدوم سازی آن اقدام کردند.

شیرزادی تأکید کرد: با هر گونه عرضه فرآورده های مواد غذایی فاسد در جامعه که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، بدون هیچ گونه اغماضی قاطعانه برخورد می شود.

وی در ادامه از انجام بیش از 2000 تست سل از سطح گاوداری های صنعتی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور فعالیت های حیاتی و پیشگیرانه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط 300 کیلو مرغ غیرقابل مصرف در یکی از سالن های غذاخوری رزن

ضبط 300 کیلو مرغ غیرقابل مصرف در یکی از سالن های غذاخوری رزن