مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-12اقتصادي

گمنامی عسل شهرضا به دلیل توزیع با بسته بندی دیگر شهرها


مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با اشاره به ضرورت برندسازی عسل شهرضا در منطقه و کشور گفت: عسل تولیدی شهرضا با نام و بسته بندی دیگر شهرها در کشور توزیع می شود.

- حسین علی اباذری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به تولید عسل در این شهرستان اظهار داشت: شهرضا با تولید سالیانه 750 تن عسل از نظر کیفی در رتبه اول استان قرار دارد و در این بخش، شهرضا حرف برای گفتن دارد و باید با راه اندازی واحدهای فرآوری و بسته بندی، کیفیت عسل این شهرستان را اطلاع رسانی کشوری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه زمانی می توانیم کیفیت عسل این شهرستان را نشان دهیم که عسل با نام شهرضا بسته بندی و در کل کشور توزیع شود، افزود: در حال حاضر عسل شهرضا به صورت حلبی ها خریداری و در استان های دیگر بسته بندی و با نام جاهای دیگر مطرح می شود.

اباذری با بیان اینکه شهرضا با داشتن 131 واحد مرغداری فعال و تولید 4 هزار تن گوشت سفید در استان مقام پنجم را دارا است، ادامه داد: این شهرستان با 8 واحد مرغ تخم گذار در سال 3 هزار و 200 تن تولید تخم مرغ دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با اشاره به فعالیت 3 واحد تولید بوقلمون در شهرضا ادامه داد: این شهرستان دارای 291 واحد پرورش زنبور عسل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنامی عسل شهرضا به دلیل توزیع با بسته بندی دیگر شهرها

گمنامی عسل شهرضا به دلیل توزیع با بسته بندی دیگر شهرها