مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-02سياسي

وحیدی: دولت مسئله آب سیستان و بلوچستان را قویاَ دنبال می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، با بیان اینکه مسأله آب سیستان و بلوچستان جدی است و دولت آن را قویا دنبال می کند، - وزیر کشور با بیان اینکه مسأله آب سیستان و بلوچستان جدی است و دولت آن را قویا دنبال می کند گفت: کار های متعددی برای حل مشکل آب در حال انجام است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، با بیان اینکه مسأله آب سیستان و بلوچستان جدی است و دولت آن را قویا دنبال می کند، گفت: کار های متعددی برای حل مشکل آب در حال انجام است، ولی این کار ها زمان بر است و اگر این ها هم انجام نمی شد، با مشکل بیشتری مواجه بودیم.

وی درخصوص انتخابات پیش روی مجلس نیز خاطرنشان کرد: از 16 مرداد ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شروع می شود و توصیه می کنیم داوطلبان در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات برای اربعین 1402 در حال انجام است و دولت عراق با همکاری مثبت خود دنبال حل مشکلات است، اظهار داشت: ما برای توسعه دروازه های ورودی، گذرنامه های جدید، توسعه سایه بان ها، آب و یخ و نیازمندی ها توافقات خوبی انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: دولت مسئله آب سیستان و بلوچستان را قویاَ دنبال می کند

وحیدی: دولت مسئله آب سیستان و بلوچستان را قویاَ دنبال می کند