مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-08سياسي

مجوز مجلس به دستگاه های اجرایی برای عقد قرارداد با بخش های غیردولتی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به دستگاه های اجرایی راستای تامین مالی طرح های تولیدی، زیربنایی و تملک دارایی سرمایه ای مجوز عقد قرارداد با بخش های غیردولتی دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به دستگاه های اجرایی راستای تامین مالی طرح های تولیدی، زیربنایی و تملک دارایی سرمایه ای مجوز عقد قرارداد با بخش های غیردولتی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ماده 35 طرح تامین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تصویب کردند.

ماده 35- به دستگاه های اجرایی اجازه داده می شود در راستای تامین مالی طرح های تولیدی، زیربنایی و تملک دارایی سرمایه ای با استفاده از هوش مصنوعی و هوشمند سازی سازوکارهای اجرایی و ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی خود، در قالب سرمایه گذاری و مشارکت و با رعایت شرایط رقابتی، اقدام به عقد قرارداد با بخش های غیردولتی (خصوصی، تعاونی و عمومی غیردولتی) کرده و اصل و سود سرمایه گذار را از محل عایدی های حاصل از اجرای پروژه پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به دستگاه های اجرایی برای عقد قرارداد با بخش های غیردولتی

مجوز مجلس به دستگاه های اجرایی برای عقد قرارداد با بخش های غیردولتی