مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:012023-08-11سياسي

امر به معروف جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادسی و سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: عملی کردن ارزش های مورد تاکید اسلام سعادت جامعه را به همراه دارد.

وی یکی ارزش های مورد تاکید اسلام را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد و باید این فریضه مهم مورد تاکید قرار گیرد.

خطیب جمعه اراک مکتب عاشورا، مسیر انسان سازی را به درستی نشان می دهد، بیان کرد: امروز دشمنان می کوشند بین جوانان و دین فاصله اندازند، که می طلبد فریب تبلیغات دروغین رسانه های دشمن را نخورد و مکتب عاشورا به شناخت و از آن درس گرفت.

در نجف آبادی حجاب، عفاف، را ارزش های اسلامی دانست و بیان کرد: موضوع حجاب تنها مختص اسلام نیست، بلکه همه ادیان به حجاب تاکید کرده و پوشش انسان ها را موجب سلامت آنان برشمرده اند.

وی همچنین بر ضرورت همکاری دستگاه ها بر بازسازی مقبره آقا نورالدین عراقی تاکید کرد و افزود: این مقبره پس از چندین سال پیگیری و درخواست های مردم در حال بهسازی است که همه دستگاه های ذی ربط باید نهایت همکاری را داشته باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به ملاقات ناوگروه 86 نیروی دریایی با مقام معظم رهبری بیان کرد: دریانوردی  ناوگروه 86 نیروی دریایی به میزان 65 هزار کیلومتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد

امر به معروف جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد