مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-02سياسي

محمدبیگی: دولت بیش از پیش در حمایت از جهاددانشگاهی گام بردارد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که در سال های اخیر میزان حمایت از جهاد دانشگاهی از سوی وزارتخانه و مجموعه های دولتی کاهش یافته و نیاز است که این موضوع جبران شود.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ محمدبیگی: دولت بیش از پیش در حمایت از جهاددانشگاهی گام بردارد ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که در سال های اخیر میزان حمایت از جهاد دانشگاهی از سوی وزارتخانه و مجموعه های دولتی کاهش یافته و نیاز است که این موضوع جبران شود.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا درباره ارزیابی فعالیت های جهاد دانشگاهی در آستانه 16 مرداد سالگرد تأسیس این نهاد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مجموعه ای بسیار پویا و بدون تکلف است که بر اساس ایده ها و ابتکارات جدید پیوند بین نخبگی و استفاده کاربردی از دانش در فضای عمومی جامعه را با رویکرد حل مسئله رقم زده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در حل مسائل فناورانه کشور از جمله دانش بنیان، علوم و تکنولوژی نو، تحقیقات، نگارش کتاب ها، مقالات، دستیابی به فناوری های برتر و روز دنیا، بیوتکنولوژی، علوم زیستی و زیست فناوری ها پیشرو بوده است و این موضوع بر همگان واضح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدبیگی: دولت بیش از پیش در حمایت از جهاددانشگاهی گام بردارد

محمدبیگی: دولت بیش از پیش در حمایت از جهاددانشگاهی گام بردارد