مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-29سياسي

نخبگان استان ایلام طرح های پیشران اقتصادی را ارائه کنند


استاندار ایلام با اشاره به اینکه نخبگان استان ایلام طرح های پیشران اقتصادی را ارائه کنند، گفت: نشست با نخگبان دانشگاهی زمینه ساز توسعه استان در همه ابعاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر روز شنبه در نشست با نخبگان دانشگاهی استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه 17 بین 65 دانشگاه علوم پزشکی کشور را کسب کرده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تمجید از عملکرد پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایلام، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام، طبق رتبه بندی اعلام شده موفق به کسب رتبه جهانی 151 تا 200 در بین دانشگاه های جوان جهان، رتبه 145 در بین دانشگاه های آسیا و رتبه 501 در بین تمامی دانشگاه علوم پزشکی جهان شده است.

بهرام نیا خواستار ارایه نظرات و پیشنهادات نخبگان استان شد و خاطرنشان کرد: نخبگان استان می توانند با ارایه طرح های پیشران اقتصادی در توسعه و پیشرفت اقتصادی استان موثر و زمینه ساز سرمایه گذاری و نشاط اجتماعی در استان باشند.

استاندار ایلام با اشاره به سند آمایش سرزمین و نقش آن در توسعه اقتصادی و پیشبرد اهداف استان، تاکید کرد: سند آمایش سرزمین استان تدوین و در این سند، پتانسیل های استان در ابعاد مختلف دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان استان ایلام طرح های پیشران اقتصادی را ارائه کنند

نخبگان استان ایلام طرح های پیشران اقتصادی را ارائه کنند