مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-07اقتصادي

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 درباره انتخابات اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی نحوه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اعمال ماده 234 درباره آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی نحوه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اعمال ماده 234 درباره آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در توضیح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش درباره موضوع اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی درخصوص انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

او توضیح داد: جمع بندی در کمیسیون اقتصادی این شد که بر اساس قانون، شورای عالی نظارت مسئولیت رسیدگی به انتخابات اتاق بازرگانی را دارد و جایگاه قانونی تمام این اختیارات را به این شورا تفویض کرده لذا هر گونه تصمیمی که شورای عالی نظارت درباره انتخابات اتاق بازرگانی بگیرد از نظر ما قانونی است.

البته این موضوع نافی پیگیری های کمیسیون اقتصادی درخصوص نقض قوانین و مقررات مرتبط با انتخابات اتاق بازرگانی نیست.

این نماینده اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی بر اساس ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس محورهای تخلفات این حوزه را احصا و گزارشی از وزارت صمت و اعضای شورای عالی نظارت درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 درباره انتخابات اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 درباره انتخابات اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی