مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-19اجتماعي

دلتنگی هایی به وسعت دل اَسراء


هوای شهر پر از عطر دلتنگی هایی است که بوی پدر را می دهد بعد رفتن او آسمان دیگر یکرنگ نیست، خنده ها دیگر پررنگ تر نیست.

آشفته تر می شود وقت کسی نیست که صدایش گوشه به گوشه قلبش را بلرزاند، - ایسنا/آذربایجان شرقی هوای شهر پر از عطر دلتنگی هایی است که بوی پدر را می دهد بعد رفتن او آسمان دیگر یکرنگ نیست، خنده ها دیگر پررنگ تر نیست.

آشفته تر می شود وقت کسی نیست که صدایش گوشه به گوشه قلبش را بلرزاند، مگر یک بچه ی چشم انتظار چقدر می تواند با دلتنگی هایش مبارزه کند؟ پدری که بند پوتین هایش را محکم بسته بود اما گوشش به آواز گریه های اَسراء بود، اَسراء ناراحت بود اما دوست نداشت پدرش را با اشک بدرقه کند، خداحافظی اش در نگاه به چشمان پدر و غلطتیدن قطره اشکی بر روی گونه خلاصه شد و چه سخت است وداع با پدری که نمی داند آیا بار دیگر او را ملاقات خواهد کرد یا نه؟ پدری که هر روز دعای اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَهِ را زمزمه می کرد و تمام عشقش وصال به خالق خویش بود.

شهید سردار عباس عبدالهی در 21 دی ماه 1348 در شهرستان مرند چشم به جهان گشود، از سن 15 سالگی به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شد.

شهید عبدالهی فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان لشکر 31 عاشورای سپاه پاسداران و یکی از بهترین راویان 8سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود، وی قهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتنگی هایی به وسعت دل اَسراء

دلتنگی هایی به وسعت دل اَسراء