مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-07سياسي

جهاد دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه حرکت می کند


رییس جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در نشست با خبرنگاران، اقدامات این نهاد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی روز دوشنبه 16 مرداد در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اینکه در طول چهار دهه گذشته یکی از مهمترین اهداف این نهاد اتصال بین صنعت، دانشگاه و جامعه بوده است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در طول فعالیت خود سعی داشته خلاء ها و مشکلات کشور را شناسایی و متناسب با ظرفیت خود راه حلی برای رفع آنها پیدا کند.

وی ادامه داد: ارتباط نامتوازن بین صنعت، دانشگاه و جامعه یکی از این خلاء ها بوده که این نهاد سعی کرده با اجرای برنامه و طرح های مختلف بخشی از این نقیصه را برطرف کند.

وی با بیان اینکه رویکرد جهاد دانشگاهی مساله محور است و سعی دارد متناسب با نیازهای جامعه اهداف خود را برنامه ریزی کند، توضیح داد: یکی از عمده دلایلی که این نهاد توانسته طی این چهاردهه موفق عمل کند، روحیه کار گروهی و جهادی است که در بین کارکنان بخشهای مختلف آن به نوعی نهادینه شده است.

فیروزی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی زیرنظام هایی دارد که به خوبی یکدیگر را پوشش می دهند، گفت: جهاد دانشگاهی در طول سال ها فعالیت خود در حوزه های مختلفی چون آموزش، پژوهش و فناوری ورود کرده و دستاوردهای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه حرکت می کند

جهاد دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه حرکت می کند