مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31حوادث

مرکز مشاوره شغلی برای کارکنان وظیفه در ایلام راه اندازی شد


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام از راه اندازی مرکز مشاوره شغلی کارکنان وظیفه در پلیس استان خبر داد و گفت : قرارگاه مهارت آموزی پلیس در 5 سال گذشته موفق به ایجاد مهارت برای 3087 نفر از کارکنان وظیفه این فرماندهی شده است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام از راه اندازی مرکز مشاوره شغلی کارکنان وظیفه در پلیس استان خبر داد و گفت : قرارگاه مهارت آموزی پلیس در 5 سال گذشته موفق به ایجاد مهارت برای 3087 نفر از کارکنان وظیفه این فرماندهی شده است.

سرهنگ کریم نصرالهی در مراسم راه اندازی مرکز مشاوره شغلی و کارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه انتظامی استان در این باره گفت: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در اواخر سال 97 و به فرمان رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح جهت اجرایی شدن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی قرارگاه مهارت آموزی، آموختن مهارت شغلی است، گفت: کارکنان وظیفه در طول مدت خدمت سربازی با شرکت در این کلاس ها ی مهارتی، ضمن آموختن حرفه و شغل از طریق مرکز فنی و حرفه ای استان گواهی معتبر دریافت و از آن طریق جهت اخذ تسهیلات به بانک های مورد نظر معرفی می شوند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه اجرای مهارت آموزی برای کارکنان وظیفه با جدیت دنبال می شود، تصریح کرد: مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره شغلی برای کارکنان وظیفه در ایلام راه اندازی شد

مرکز مشاوره شغلی برای کارکنان وظیفه در ایلام راه اندازی شد