مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-07سياسي

بسیج آبرسانی به 200 روستا در رزمایش جهادگران فاطمی 3


فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کار گروه های جهادی درحوزه محرومیت زدایی یک کار اثرگذار است، گفت: از مهم ترین کار های برجسته که به صورت تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی صورت گرفته بسیج آبرسانی به 200 روستا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه رزمایش سومین مرحله جهادگران فاطمی و اولین  جشنواره فرهنگی هنری جهادگران استان مازندران  که در سالن غدیر سپاه استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی  یکی از رزمایش های تاثیرگذار و امیدآفرین در استان است، اظهار کرد: این رزمایش در 12 عرصه جهادی، گروه های جهادی قرارگاه جهادی به صورت تخصصی برگزار و اقشار بسیج به صورت ویژه در این رزمایش حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کار گروه های جهادی درحوزه محرومیت زدایی یک کار اثرگذار است، افزود: از مهم ترین کار های برجسته که به صورت تخصصی دراین رزمایش صورت گرفته بسیج آبرسانی به 200 روستا بوده است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به برنامه های آینده این رزمایش در حوزه ساخت مسکن محرومان، آبرسانی به دیگر روستا ها،احداث جاده بین مزارع، لایروبی آب بندان ها و ایجاد آب بندانها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج آبرسانی به 200 روستا در رزمایش جهادگران فاطمی 3

بسیج آبرسانی به 200 روستا در رزمایش جهادگران فاطمی 3