مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:312023-08-02سياسي

آغاز همایش امام سجاد (ع) در هرمزگان از جزیره هرمز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حجت الاسلام محمد عبادی زاده  نماینده ولی فقیه در هرمزگان شب گذشته در آغاز کنگره امام سجاد (ع) در هرمزگان از جزیره هرمز ابراز داشت: دوران امام سجاد(ع) دوران منحصر به فردی است به خصوص بعد از جریان عاشورا که بسیاری از کادر مرکزی شیعه و بزرگان آن یا در جریان عاشورا و یا در قیام های بعد از آن به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این دوران سخت، امام سجاد(ع) با تربیت کادر مناسب به تقویت خط و مکتب اهل بیت(ع) همت گماشتند و در آن شرایط خفقان و اختناق شدید، کار بسیار دشواری را انجام دادند، چرا که بستر و زمینه را برای نهضت علمی فرزندان بزرگوارشان، امامین باقرین(ع) فراهم نمودند.

 امام جمعه بندرعباس گفت: اگر نهضت علمی امام باقر(ع) در تبیین دایره المعارف ارزشمند اسلامی و برکات آن را می بینیم، باید توجه داشت که زیرساخت اصلی این حرکت و زمینه سازی برای تربیت شاگردان را حضرت سجاد(ع) مهیا کردند.

  رییس شورای سیاستگذاری کنگره امام سجاد(ع) ادامه داد: در واقع امام سجاد(ع) در جهت حرکت مبارک جهاد تبیین، بار امانت بزرگی را بر دوش گرفتند و این مرحله توأم با دشواری ها و سختی های بسیاری بوده که باید ابعاد آن به درستی تشریح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش امام سجاد (ع) در هرمزگان از جزیره هرمز

آغاز همایش امام سجاد (ع) در هرمزگان از جزیره هرمز